Inbound blir ny Vålerenga-partner

Et av de ledende HubSpot-miljøene i Norge kommer inn i nettverket.

Annonse:

B2B-byrået kommer inn i Vålerenga Fotball Elites nettverk og skal samtidig bidra inn mot Vålerenga Samfunn. 

Vi er veldig fornøyde med å få på plass en avtale med Inbound, der også deler av avtalen øremerkes til Vålerenga Samfunn og «Jobbsjansen». Inbound kommer inn med ekspertise på B2B, og vi håper å dra nytte av dette samarbeidet på flere områder, sier Vålerengas kommersielle leder, Andreas Aalbu. 

Daglig leder i Stiftelsen Vålerenga Samfunn, Jannicke Aas er veldig glad for å få Inbound med på laget, og tror på et fruktbart samarbeid som mange vil dra nytte av. 

Gode partnere er viktig for oss. Sammen med Inbound har vi et felles ønske om å gjøre noe ekstra for de som trenger litt bistand for å komme inn på arbeidsmarkedet. Vi gleder oss til å se hva vi kan få til sammen, sier hun. 

Når vi går inn i slike samarbeid så er det viktig for oss som organisasjon at samarbeidspartnerne våre bidrar inn i samfunnet og som tar samfunnsansvaret sitt seriøst. Der skiller Vålerenga seg ut fra flere andre aktører, sier daglig leder i Inbound, Andrea Grøndal Berg og får støtte av kollega og markedssjef Ashkan Parvizian: 

- I tillegg til den viktige jobben som Vålerenga Samfunn gjør, så er det også veldig spennende å bli en del av partnernettverket til Vålerenga. Inbound er en del av Yes Group, og et av byråene sponser Lillestrøm. Det blir godt å få litt balanse i regnskapet med dette samarbeidet her. Vi gleder oss til å se hva vi kan få til med Vålerenga i 2024 og i tiden fremover. 

Inbound: Norges første Inbound Marketing-byrå

Annonse fra Obos-ligaen: