Inbound blir ny Vålerenga-partner
Et av de ledende HubSpot-miljøene i Norge kommer inn i nettverket.
B2B-byrået kommer inn i Vålerenga Fotball Elites nettverk og skal samtidig bidra inn mot Vålerenga Samfunn.
- Vi er veldig fornøyde med å få på plass en avtale med Inbound, der også deler av avtalen øremerkes til Vålerenga Samfunn og «Jobbsjansen». Inbound kommer inn med ekspertise på B2B, og vi håper å dra nytte av dette samarbeidet på flere områder, sier Vålerengas kommersielle leder, Andreas Aalbu.
Daglig leder i Stiftelsen Vålerenga Samfunn, Jannicke Aas er veldig glad for å få Inbound med på laget, og tror på et fruktbart samarbeid som mange vil dra nytte av.
- Gode partnere er viktig for oss. Sammen med Inbound har vi et felles ønske om å gjøre noe ekstra for de som trenger litt bistand for å komme inn på arbeidsmarkedet. Vi gleder oss til å se hva vi kan få til sammen, sier hun.
- Når vi går inn i slike samarbeid så er det viktig for oss som organisasjon at samarbeidspartnerne våre bidrar inn i samfunnet og som tar samfunnsansvaret sitt seriøst. Der skiller Vålerenga seg ut fra flere andre aktører, sier daglig leder i Inbound, Andrea Grøndal Berg og får støtte av kollega og markedssjef Ashkan Parvizian:
- I tillegg til den viktige jobben som Vålerenga Samfunn gjør, så er det også veldig spennende å bli en del av partnernettverket til Vålerenga. Inbound er en del av Yes Group, og et av byråene sponser Lillestrøm. Det blir godt å få litt balanse i regnskapet med dette samarbeidet her. Vi gleder oss til å se hva vi kan få til med Vålerenga i 2024 og i tiden fremover.