- Selvsagt skal vi følge reisen tilbake

Dagsavisen forlenger avtalen med Vålerenga.

Annonse:

Vålerenga og Dagsavisen skrev sin første samarbeidsavtale i 2017, men den lokale Oslo-avisa har vært involvert i klubben mye lengre enn det. 

- Dagsavisen har en lang tradisjon med å dekke Vålerenga og vi har mange lesere blant fansen. Når Vålerenga skal kjempe seg tilbake til øverste nivå skal vi selvsagt være med og følge den reisen, både redaksjonelt og kommersielt, sier markedssjef Marius Floberghagen og legger til:

- Det er viktig for både byen og norsk fotball at Vålerenga er med i toppen, og vi har tro på at den omstillingen som skjer i Vålerenga vil styrke klubben, avslutter han. 

I tillegg til å skrive saker og være tett på klubben gjennom hele sesongen, er også gjengen i Dagsavisen svært aktiv i sponsornettverket. 

- Vi har hatt stor glede av både det sportslige og det faglige som følger med det å være partner i Vålerenga. Enda mer gledelig er det at flere av partnerne har fått øynene opp for å bruke vår kanal og målgruppe til egen markedsføring. Her stiller vi oss alltid på tilbudssiden med rådgiving for å levere gode kampanjer i samarbeid, både mot privat- og bedriftsmarkedet, sier Key Account Manager i Dagsavisen, Dan Reiakvam. 

Salgssjef i Vålerenga Fotball Elite, Thomas Kolstad gleder seg over avtalen som videreføres i 2024, og skryter av Dagsavisen. 

- Denne avtalen er gode nyheter for klubben. Som selskap har Dagsavisen vært dyktige og relasjonsskapende i vår nettverkspool. At vi kan videreføre en lik avtale i OBOS-ligaen for 2024 takker vi selvfølgelig ydmykt ja til. Det er tydelig at Vålerenga fortsatt er et svært attraktivt objekt både å skrive om og være en del av, avslutter Kolstad. 

Annonse fra Obos-ligaen: